Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.9JTD пали трудно и гасне на 3000 об/мин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
    Дамм сега разбрах, че номера го прави само когато е загряла добре и само при рязко даване на газ (при постепено ускорение няма проблем).
    Искам да попитам възможно ли е да е от горивния филтър тъй като се сетих, че малко след като смених филтера сипах една гадна нафта (от ЕКО)?
    Освен това в багажника под кората при задния прозорец видях една черна кутия - какво е това и може ли да е от нея?

    EDIT: сега се сетих, че колегата myato ме пита за него Освен това ми направи впечатление, че поработва 1-2 секунди опитвайки се да не изгасне (като в момента, в който загуби мощност, светна дюзата) и след това изгасва.
    Мисля че проблема ти е в регулатора за високо налягане. Стои на помпата. Незнам с кой вид регулатор си ( единия вид няма цедка ), но го свали и виж дали има метална цедка на върха. Ако има вземи едни клещи и я счупи ( премахни я изцяло ). Проблема ти трябва да се оправи.
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #17
      Да допълня моята болка - оказа се че имам 3 различни проблема от различни места май май. Колата беше почнала да пуши и придърпва освен всичко останало. Минах на диагностика, сменихме филтера, изчистихме резервоара и затегнахме един маркуч. Оказа се, че горна помпа според диагностиката не надува достатъчно (до колкото разбрах трябва на 400, а тя надува на 300). Понеже не пусках музика и всичко беше ок. До тази сутрин. Запали си перфектно колата режеше се добре и в един момент - изгасна.
      Та сега се чудя възможно ли е усилвателя и тубата да бъркат нещо електрониката, защото това ми изглежда най-логично? Взел съм и от кофти място масата за усилвателя (както се останови в една друга тема тук).
      sigpic
      Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
      BMW 316 Compact '95

      Comment


      • #18
        Имам въпрос какво се случва на 3000 оборота?
        След като преместих масата на усилвателя вече само придърпва, но не гасне.
        sigpic
        Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
        BMW 316 Compact '95

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
          Имам въпрос какво се случва на 3000 оборота?
          След като преместих масата на усилвателя вече само придърпва, но не гасне.
          Хм, да не би да не ти стига ток за работата на инжекторите?!?

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Хм, да не би да не ти стига ток за работата на инжекторите?!?
            Как мога да проверя... в сми с мултицет ще стане ли и къде трябва да меря?
            sigpic
            Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
            BMW 316 Compact '95

            Comment


            • #21
              И да завърша темата - оказа се че гасненето и придърпването се оправи след смяна на кабелите на усилвателя (вече половин месец колата даже не се замисля). За това колеги като си слагате сами музиката не слушайте какво ви говорат по магазините а питайте някой който го е правил вече това.
              sigpic
              Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
              BMW 316 Compact '95

              Comment


              • #22
                Ще си признаеш накрая,че си развозвал цяла рок банда със се циганията.Е как да върви тая кола?Следващия път ги товари в камион.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment

                Working...
                X